FAQ - Časté otázky

FAQ - Časté otázky

V Brumlovi si dávame záležať, aby ste sa u nás cítili ako doma. Preto sme pre vás pripravili tento zoznam najčastejšie kladených otázok. V ňom nájdete všetko, čo potrebujete vedieť o nákupe u nás bez toho, aby ste museli dlho pátrať. Chcete vedieť, kedy k vám dorazí balíček alebo aké sú možnosti doručenia? Riešite, ako nám poslať späť kúsky, ktoré neboli trefou do čierneho? Alebo potrebujete poradiť s veľkosťou? Tu nájdete odpovede na väčšinu vašich otázok.

A pokiaľ tu náhodou nenájdete to, čo hľadáte, nebojte sa nám napísať, radi vám pomôžeme.

KEĎ NAKUPUJETE

Kto mi doručí tovar?
Na výber máte medzi Packetou, Slovenskou poštou GLS alebo UPS. Ceny za dopravu sú rôzne, prezrite si Spôsoby doručenia a platby.
Kedy mi tovar odošlete?
Odosielame čo najskôr, je nám jasné, že sa na balíčky tešíte. Obvykle odosielame do 1 – 2 pracovných dní po obdržaní vašej platby. To platí aj pre balíčky, ktoré zasielame na dobierku.
Môžem zaplatiť kartou? Môžete mi poslať tovar na dobierku?
Spôsob platby si môžete vybrať. Môžete voliť medzi dobierkou, platbou kartou, platbou cez bankový prevod alebo QR kódom. Všetky spôsoby platby nájdete na stránke Spôsoby doručenia a platby.
Ponúkate poštovné zadarmo?
Áno, ak je hodnota tovaru vo vašom nákupe vyššia ako 80 €, dopravu platíme my. Upozorňujeme, že ak využijete rezervácie a nestihnete počas 14 dní nakúpiť za viac ako 80 €, na dopravu zadarmo už nárok nemáte. Rovnako upozorňujeme, že ak budete nejaký tovar z objednávky vracať a cena pôvodnej objednávky klesne pod 80 €, cenu dopravy vám priúčtujeme znížením hodnoty vratky.
Zadala som nesprávnu doručovaciu adresu, čo teraz?
Ozvite sa nám, prosím, čo najskôr. Kým od nás nedostanete správu, že sme zásielku odovzdali dopravcovi, môžeme adresu aj spôsob dodania ľahko zmeniť. Avšak v momente, keď je už zásielka v rukách prepravcu (dostali ste správu o vyexpedovaní), zmenu vykonať nemožno, je nám to ľúto.
Nevyzdvihla som si objednávku. Pošlete mi ju znovu?
Samozrejme, radi vám zásielku odošleme opakovane, uhradíte ďalšiu cenu dopravného. Ozvite sa nám, prosím, e-mailom na adresu info@brumla.sk alebo nám zavolajte na telefónne číslo + 420 777 319 477.
Môžem nakúpiť bez registrácie?
To, bohužiaľ, nejde. Registráciu potrebujeme na uloženie vašich osobných údajov do budúcnosti. Väčšina zákazníčok totiž svoje nákupy skladá prostredníctvom rezervácií a na ich využitie musíte mať u nás založený účet.
Čo sú to rezervácie?
Rezervácie sú vlastne spojené objednávky. Počas 14 dní si môžete do vašej rezervácie pridávať ďalšie a ďalšie oblečenie, ktoré vám pošleme v jednom balíčku. Detailné info o rezerváciách si prečítajte na stránke Ako fungujú rezervácie.
Môžem z rezervácie odstrániť niektoré kúsky?
Toto, bohužiaľ, tiež nie je možné. Tovar je z našej strany blokovaný iba pre vás a neponúkame ho už iným zákazníčkam. Preto je aj pre vás záväzné vaše rozhodnutie rezervácie. Ďakujeme za pochopenie.
Môžem zrušiť rezerváciu?
Nie, rušenie rezervácií nie je možné. Rezervácie sú záväzné, tovar blokujeme iba pre vás. Tým, že si tovar pridáte do rezervácie, zmizne z ponuky. Ďakujeme za pochopenie. Ďalšie informácie o rezerváciách si prečítajte na stránke Ako fungujú rezervácie.
Spojíte mi objednávky?
Samozrejme, pošlite nám e-mail na adresu info@brumla.sk alebo zavolajte na číslo + 420 777 319 477 a objednávky vám spojíme do jednej za jedno (alebo žiadne) dopravné.
Hodnota mojej objednávky prevyšuje 80 € a napriek tomu nemám dopravné zadarmo?
Buď ste prekročili 15-dennú rezervačnú dobu, alebo celková cena za vybraný tovar neprekračuje 80 €. Vychádzame z celkovej ceny za tovar bez dopravného.
Vysypal sa mi košík. Ako to funguje?
Každý výrobok na našich stránkach je jedinečný, existuje iba v jednom exemplári. Keď si pridáte tovar do košíka, už ho nevidí žiadny iný zákazník. Náš systém funguje tak, že pokiaľ počas 30 minút nevykonáte na stránkach žiadnu aktivitu, strácate nárok na tento tovar vo vašom košíku. Môže sa teda stať, že po uplynutí tejto doby niektoré položky už vo vašom košíku neuvidíte, pretože boli ponúknuté automaticky do predaja.
Čo robiť, keď mi niečo v objednávke chýba?
Prosím, ozvite sa nám e-mailom na adresu info@brumla.sk a pošlite nám kód tovaru, ktorý sme zabudli do balíčka pridať. Pokúsime sa ho dohľadať v sklade, prípadne ponúkneme kompenzáciu.
Môžem nakúpiť telefonicky?
Samozrejme, zavolajte nám na telefónne číslo +420 777 319 477 a pripravte si zoznam katalógových čísel tovaru, ktorý si budete priať objednať. Katalógové číslo nájdete v detaile každej položky. Upozorňujeme ale na skutočnosť, že o vaše vybrané kúsky môže mať záujem iná zákazníčka, a už nemusia byť dostupné. Preto odporúčame nákup priamo v e-shope.
Zasielate tovar do zahraničia?
Pokiaľ potrebujete poslať balíček niekam v rámci Európy, ozvite sa nám e-mailom na adresu info@brumla.sk a doladíme detaily.
Čo robiť, ak má oblečenie nejakú neuvedenú chybu?
V takom prípade sa veľmi ospravedlňujeme. Bohužiaľ sme ju prehliadli. Určite sa nám ozvite, všetko vyriešime. Stačí nám zaslať fotku chyby na adresu info@brumla.sk. Ozveme sa vám späť s návrhom riešenia.

KEĎ VRACIAM

Ako môžem tovar vrátiť?
Zakúpený tovar, ktorý vám nevyhovuje, môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní. Všetky detaily nájdete na stránke Vrátenie tovaru. Budeme veľmi radi, keď na vrátenie využijete automatický systém na stránke Vrátiť tovar.
V akom stave môžem tovar vrátiť?
Tovar prijímame späť v pôvodnom stave. Nepraný, vami nenosený, ideálne opatrený našou identifikačnou etiketou.
Kedy spracujete vrátený tovar?
Vašu vratku spracujeme do 3 dní od obdržania a ihneď vás o tom budeme informovať e-mailom.
Ako uplatním zľavu z vráteného tovar na ďalší nákup?
Pri vyplnení formulára si vyberiete z dvoch možností:
  1. Vrátenie na bankový účet – do 7 dní vám vrátime peniaze na bankový účet.
  2. Zápočet do ďalšej objednávky – čiastku za vrátený tovar vám zapíšeme ako kredit do vášho profilu a automaticky vám odčítame túto čiastku z vašej ďalšej objednávky.
Kedy mi bude na účet zaslaná čiastka za vrátený tovar?
Sumu za vrátený tovar vám zašleme späť najneskôr do 7 dní od jej spracovania.
Prečo ste mi odpočítali peniaze z vratky tovaru?
Ak bola celková cena tovaru vo vašej pôvodnej objednávky vyššia ako 80 €, mali ste nárok na poštovné zadarmo. Pokiaľ ale vratkou klesla cena tovaru z pôvodnej objednávky pod 80 €, poštovné vám priúčtujeme spätne ponížením vratky.

KEĎ MÁTE OTÁZKY K TOVARU

Zodpovedajú fotky oblečenia skutočnosti?
Nič neprikrášľujeme, snažíme sa, aby fotené oblečenie čo najviac zodpovedalo jeho originálnej podobe.
Ako meriate oblečenie?
Krajčírskym metrom pre vás meriame kľúčové partie, aby ste okrem veľkosti oblečenia udané výrobcom mali detailné informácie a zakúpené oblečenie vám sadlo ako uliate. Medzi také miery patrí dĺžka, obvod pása, obvod cez hrudník a mnohé ďalšie.
Vykupujete oblečenie?
Bohužiaľ vás musíme sklamať, spoliehame sa na roky preverených dodávateľov a oblečenie od zákazníkov nevykupujeme.

KEĎ NÁS CHCETE KONTAKTOVAŤ

Ako sa s vami môžem spojiť?
Ideálne nám pošlite e-mail na adresu info@brumla.sk, telefonicky sa nám dovoláte na čísle +420 777 319 477.
Kde vás nájdem?
Sklad a kancelárie máme v Benešove pri Prahe, presná adresa je Pražská 126/A4, Areál V kúpeľoch, 25601 Benešov. Aby ste sa nestratili, máme pre vás aj mapku.
Kedy máte otvorené?
Zastihnete nás na mieste každý pracovný deň od 7:00 do 15:00.

Obľúbené značky second hand oblečenia