Príbeh značky Brumla.sk

Príbeh značky Brumla.sk

Príbeh značky Brumla.sk

Začiatok cesty

Rok 2002: Na začiatku bol nápad
V decembri 2002 sa nám narodil náš prvý syn a s jeho príchodom na svet sa zrodila aj myšlienka, ktorá viedla k vzniku Brumlu. Trávila som veľa času na materských diskusných fórach, kde mi čoskoro došlo, že všetky mamičky riešia rovnaký problém ako ja. Ako najlepšie, najkrajšie a najlacnejšie obliecť deti? V tom čase bol u nás ešte stále trochu oriešok kúpiť to, čo by ste si predstavovali. Známych značiek bolo ako šafranu a módne reťazce sa ešte len rozhliadali. Second handy boli jediným miestom, kde sa dalo naraziť za pár peňazí na množstvo muziky.

Rok 2004: Prvé kroky
Oslava prvého roku nášho syna bola pre nás zlomovým bodom. Môj manžel mal bohaté skúsenosti s vývojom webových stránok a spoločne sme tak dali život nášmu e-shopu – Brumlovi. Jeho názov mi v hlave zrel už dlhšiu dobu. Zamerali sme sa na britské značky, ktoré boli na našom trhu takmer nedostupné a starostlivo sme vyberali dodávateľov, ktorí nám ponúkli presne to, po čom sme túžili.

Rozvoj Brumlu

Začínáme od podlahy (ale na pôjde)
Naša cesta začala skromne. Apple začínal v garáži, my na povale. Opustili sme podkrovnú spálňu a prestavali ju na náš prvý sklad. Každý kúsok oblečenia, ktorý sme ponúkli zákazníkom, sme starostlivo vyberali.Myšlienka bola jednoduchá – chceme zákazníkom predávať to, čo by sme sami obliekli svojmu dieťaťu. V práci sme trávili dni a večery, celé víkendy. Prvé balíčky sme na poštu vozili v detskom kočíku. Nevideli nás tam radi, pretože o nejakej digitalizácii sme mohli len snívať a za nami sa tvoril nekonečný rad. Napriek tomu, že sme začínali skromne – v malom, bez reklamy či marketingu – zákazníčky sa o nás dozvedeli a odporúčali nás kamarátkam.

Rozvoj a nové priestory
Ako Brumla rástol, naše malé domáce priestory sa stávali čoraz viac stiesnenými. Bolo jasné, že potrebujeme viac miesta nielen na skladovanie tovaru, ale aj na rozvoj nášho – v tom čase dvojčlennému – tímu. Prenajali sme si prvé skutočné skladovacie priestory, ktoré nám umožnili značne rozšíriť ponuku a zamestnať prvé kolegyne. V nasledujúcich rokoch sme začali predávať second hand oblečenie aj na Slovensko. Ešte raz sme sa presťahovali do väčšieho a na tomto mieste pôsobíme dodnes.

Príbeh značky Brumla.sk

Príbeh značky Brumla.sk

Brumla dnes

Tím Brumlu
Keď sa obzriem, mám radosť, že sa nám Brumlu podarilo vypiplať doslova z ničoho. Nestáli za nami žiadni investori ani bohatí rodičia. Všetko sme s manželom odpracovali od úplnej nuly.

Dnes stojí za Brumlou tím 25 nadšených a oddaných pracovníkov, ktorí sú srdcom nášho podnikania. Naše priestory už majú 1 500 m2 a každý týždeň pre vás pripravujeme aspoň 15 000 nových úlovkov. Maximálne efektívne a automatizovane spracovávame ako tovar, tak aj vaše objednávky alebo vratky, aby všetko fičalo tak, ako má. Základ je ale stále rovnaký ako pred rokmi. Snažíme sa, aby každý kúsok oblečenia, ktorý prechádza našimi rukami, spĺňal vaše očakávania a aby vám to v ňom pristalo.

Neustály vývoj a kvalita
Naša cesta digitalizáciou a automatizáciou nám umožnila zefektívniť procesy. Kľúčovým prvkom našej práce ale ostáva osobný prístup a dôraz na kvalitu. Hoci britská móda hrá v našej ponuke stále prím, nezavrhujeme ani starostlivo vybrané kúsky z ďalších európskych krajín. Naším cieľom je neustále objavovať a prinášať našim zákazníkom to najlepšie zo sveta secondhandovej módy.

Budúcnosť

Vízie a plány
Neskromne povieme, že máme pred sebou vzrušujúce plány. Máme ambície Brumlu stále vyvíjať a zlepšovať. Zároveň sa však usilujeme o udržanie spokojnosti našich zákazníkov. Premýšľame o nových smeroch, ktorými by sme mohli posunúť naše podnikanie, a zároveň sa zameriavame na udržateľnosť a inovácie, ktoré nám umožnia rásť zodpovedným spôsobom.

Príbeh, ktorý žijeme
Náš príbeh nie je iba o podnikaní, ale aj o rodinných hodnotách a tvrdej spoločnej práci. Je to príbeh našej rodiny, ktorá sa spojila a vytvorila niečo výnimočné. Napriek všetkým náročným okamihom sme sa snažili, aby naše deti prežili šťastné detstvo. Toto je naša cesta – plná výziev, ale aj hlbokej radosti a uspokojenia z dosiahnutých úspechov.

Petra Gottwaldová, majiteľka
6.6.2024, Benešov

Príbeh značky Brumla.sk

Občas je úsmevné vidieť, ako šiel čas. Pripomeňte si s nami, ako vyzeral Brumla počas svojich 20 rokov.

2004

web Brumla.sk 2004

2007

web Brumla.sk 2007

2015

web Brumla.sk 2015

2017

web Brumla.sk 2017

Obľúbené značky second hand oblečenia