O nás
Prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom elektronického obchodu Brumla.sk je Brumla.cz s.r.o., IČO 24122611, DIČ CZ24122611, zapísaný v obchodnom registri, vedený Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 180596, zapísaná 21. júna 2011
Adresa sídla a prevádzky: Pražská 126/A4 (Areál V lázních), Benešov u Prahy, 256 01
Výpis zo živnostenského registra
Výpis z obchodného registra
Osvedčenie o zápise ochrannej známky
Osvedčenie o registrácii spracovateľa osobných údajov
Filozofia firmy
Elektronický second hand Brumla.cz si už od začiatku svojej histórie razí vlastnú cestu uspokojovania potrieb zákazníka a vďaka tomuto prístupu sme dosiahli vedúce postavenie na trhu.
Našimi prednosťami sú:
- najvyššia kvalita a aktuálna módnosť predávaného tovaru - krajina pôvodu nášho tovaru je výlučne Anglicko
- najväčšia ponuka na internete – viac ako 15 000 ks týždenne
- tovar dopĺňame od začiatku v pravidelnom čase - pondelok a štvrtok o 8:00 hod.
- krátka doba dodania tovaru - expedujeme denne cca 200 - 250 zásielok, zásielky sú dodané nasledujúci pracovný deň po odoslaní
- automatický rezervačný systém – zhromažďovaním tovaru v rámci jednej objednávky po dobu 15 dní ušetríte na poštovnom
- možnosť vrátenia tovaru bez udania dôvodu 14 dní od prevzatia
- tím 25-tich pracovníkov, ktorí sa starajú o Vaše nákupy.
Neprepĺňame naše sklady nadmernými zásobami, ponúkame vždy ten „najčerstvejší“ možný tovar pre dané obdobie, ktorý je v Anglicku k dostaniu.
Nepredané zásoby ponúkame na predaj formou pravidelných zliav a nepredaný zľavnený tovar likvidujeme a neponúkame ho opätovne, ako býva bežné.
Špecializujeme sa výlučne na maloobchodný predaj cez internet koncovým zákazníkom. Nemáme kamenné obchody, nevenujeme sa veľkoobchodnej činnosti, naši zákazníci sa dostanú iba k tomu najlepšiemu tovaru.
Ohlasy našich zákazníkov si môžete overiť na Facebooku alebo nájdete hodnotenie konkrétnych nákupov na Heureka.cz.
Naše zázemie
Brumla.cz funguje na 1100 m2 skladových a kancelárskych priestoroch, o Vaše pohodlie sa momentálne stará 25 stálych pracovníkov. Úlohou každého z nás je jednotlivá práca na úplne každom kuse tovaru, ktorý sa vo finále dostáva až k Vám.
Ako fungujeme
1) Nákup tovaru
Našimi dodávateľmi sú silné tuzemské a zahraničné spoločnosti s dlhoročnou tradíciou, u ktorých máme záruku kvality najlepšieho možného tovaru pre našich zákazníkov.
2) Triedenie
Jednotlivé zakúpené kusy tovaru triedime do kategórií tak, aby každé novinky boli pestré – ako v ponúkaných veľkostiach, tak aj v druhoch a samozrejme sú roztriedené aj podľa pohlavia.
3) Fotografovanie a úprava fotografií
V tejto fáze procesu každý kus detského tovaru fotografujeme na vopred pripravenej podlahe, dámsky tovar je fotografovaný na figurínach. Oblečenie sa snažíme zachytiť čo najvernejšie.
Každá fotografia je manuálne orezaná na konštantnú veľkosť 500 bodov a nasledovne je urobená jemná farebná korekcia.
4) Uskladnenie vyfotografovaného tovaru
Vyfotografované oblečenie je uskladnené do regálov a je pripravené pre pracovníkov, ktorí zadávajú tovar do systému a pripravujú ho na predaj.
5) Zadávanie do systému (katalogizácia)
Pri zadávaní tovaru naše pracovníčky každú položku správne nazvú, ocenia ju, priradia ju do náležitých veľkostí a druhových kategórií, zmerajú a popíšu. Taktiež pridajú ku každému tovaru 1-2 fotografie.
6) Skladovanie tovaru
Tovar, ktorý je už zatriedený do katalógov, je nasledovne uskladnený v našich skladových priestoroch na ploche 900 m2..
7) Kompletizácia objednávok
Deň pred odoslaním Vašej zásielky naši pracovníci vytlačia sprievodné doklady k balíkom (štítky s adresami a pod.) a začínajú pripravovať zásielky k expedícii. Každý balíček je v deň odoslania skompletizovaný, nasledovne zabalený a vybavený náležitosťami podľa pravidiel prepravcu.
8) Expedícia zásielok
Hneď ako sú všetky zásielky v daný deň celkom spracované, sú odovzdané prepravcom k odoslaniu. Šoféri prepravcov si zásielky u nás vyzdvihnú a dodajú až k Vám. Denne Vám expedujeme 200-250 zásielok.